Thursday, March 20, 2008

Ja ha arrivat la Primavera!

6 comments:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonymous said...

Són fotografies com aquesta les que m'alerten del ritme de la meva vida i del poc temps que dedico a contemplar la bellesa de l'entorn que m'envolta... gràcies!

Persifal said...

Moltes Gràcies Gironina.

Anonymous said...

Tens raó, és preciosa!!! per dedicar-hi estona observant!!!! cal que ens aturem i deixem brillar els ulls!!!

Fotos com aquestes cal tenir-les al voltant, a prop per pensar amb coses importants!

Si m'agrada molt!

Africalcor

Unknown said...

És un sol, una flor o un somni?

Anonymous said...

Aquesta tarda algú m'ha enviat aquesta fotografia acompanyada d'un t'estimo. Gràcies per la instantània. Petons d'algú que et coneix.