Wednesday, June 18, 2008

Jo també viscA Barcelona

3 comments:

Anonymous said...

Molt ben vist!
Fantàstica captura i millor contra campanya Hereu!

Jo NO visca Barcelona.


Rak

Anonymous said...

I encara hi han coses pitjors en aquesta Barcelona d'enganyifa on cada vegada ens reconeixem menys els que som d'aqui. Pero el pitjor es que es pensin que els barcelonins ens donem per satisfets amb pa i circ. O potser tenen raó?

Anonymous said...

Bueno... A mí la campanya no em desagrada. Digueu-me ingénua però encara ara m'agrada viure a Barcelona i no m'imagino vivint a cap altre lloc ara per ara. No obstant sí que és veritat que tenint deficiències estructurals com tenim no m'acava de fer el pes que es gastin els diners públics així.
D'altra banda, si no ens hi reconeixem potser hauríem de fer alguna cosa sense esperar a que l'ajuntament (o la Generalitat o el Govern) ho facin per nosaltres. Perquè també és molt barceloní dir: ei! Que aquesta ciutat no m'agrada! Molt bé, però el que fa la ciutat també és el que fan les persones que hi viuen! Per cert, la majoria d'aquestes persones van votar al partit a l'alcaldia....
Ens hauríem de preguntar què podem fer per canviar allò que no ens agrada. La denúncia és el primer pas i crec que és el que ha fet l'artista fotògraf, que ja ha posat el seu "granet d'arena".
Ara ens toca a nosaltres. Diguem coses concretes que no ens agraden i proposem solucions que també ens impliquin a nosaltres.
MAGA